Завръщането по отношение на потребителите изглежда е налице, но как Snap иска да прави пари – това остава загадка и до днес. В крайна сметка пионерът в социалните мрежи губи значителните 240 млн. долара нето през последното тримесечие на миналата година, разширявайки минуса с допълнителни 49 млн. долара спрямо същия период на миналата година.
За цялата 2019 г. американската компания, основана от Ивън Шпигел и Робърт Мърфи, която предпочита да се описва напоследък като производител на камери, натрупа ужасяваща загуба от 1,03 милиарда долара – все пак с намаление с 222 млн. долара спрямо 2018 г.
Тенденцията при приходите от продажби обаче продължава да се насочва нагоре. След като генерира 390 млн. долара през периода от предходната година, Snap сега успя да генерира 561 млн. долара през четвъртото календарно тримесечие - увеличение с 44 процента.
Очакванията на Wall Street за 563 милиона долара обаче бяха пропуснати. А за цялата фискална година Snap отчете приходи от 1,72 милиарда долара.
Изпълнителният директор Ивън Шпигел, от друга страна, печели точки с критично важното потребителско развитие, което бе в застой след огромния успех на Instagram Stories и собствения редизайн. През последните тримесечия приложението с логото на призрак обаче отново започна да отчита силен ръст на потребителите. Само през коледното тримесечие Snapchat е успяла да привлече нови 8 млн. потребители и вече може да се похвали с 218 милиона ежедневно активни потребители. Оценките на анализаторите бяха за едва 215 млн. потребители. През цялата 2019 г. Snapchat е имала общо с 31 милиона потребители повече, отколкото през предходната година.
Базираната в Санта Моника, Калифорния, Snap оперира на силно конкурентния пазар за дигитална реклама, където Google и Facebook Inc. генерират по-голямата част от приходите. Тя се сблъсква и с появата на нови конкуренти за младите потребители, като TikTok от ByteDance Inc. Все пак Шпигел твърди, че Snap има възможност да продава на рекламодателите достъп до по-млада аудитория. Освен чрез подобренията за операционната система Android, компанията привлича повече потребители с креативни инструменти за снимки, като филтри, които манипулират възрастта на лицето с плъзгаща се скала.
Междувременно Wall Street се разочарова от новите данни на Snap и изпрати в следборсовата сесия акциите с повече от 10% надолу до 17 долара. Пионерът обаче постигна цели 200% увеличение на стойността си през предходната година.


Танкерът „Кайрос“ е в стабилно положение, предстои извеждането му на безопасно място
Училището за деца с нарушено зрение във Варна празнува РД с концерт
Съветници на Слави Трифонов му обърнаха гръб заради дружбата с Борисов и Пеевски
Убиха известен оперен певец
Протест и шествие срещу властта във Варна (ВИДЕО)
Банковото финансиране за сектори със структурни проблеми у нас може да намалее
Шансът на българския бизнес е в иновации за по-ниски разходи за труд и енергия
Над 500 000 бягат от сблъсъка Тайланд-Камбоджа, Тръмп призовава за мир
Усилията на България за просперитет изискват промяна в структурата на данъците
Студентските съвети могат да са мост между образованието и бизнеса
Мъж паркира Ferrari на балкона си, за да разбере, че Виена не е Дубай
С кого ще се конкурира новата суперкола на Toyota
Основните прилики между класическото Renault 5 и новото ЕV
Блокче глина може да направи чудеса при почистване на автомобила
Citroen направи щур ван със спалня и киносалон
Земетресение с магнитуд 6,5 бе регистрирано днес в японската префектура Хокайдо
Тенденции при дрехите за коледните празници
Дрога, ножове и боксове: Близо 20 души са задържани на протеста в София
Как домът ви да ухае на Коледа?
Атанасов на протеста: Вие сте нашата сила, няма връщане назад